أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۱۲۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به لزوم ساخت فیلم و سریال در حوزه ترور شخصیت‌های علمی و سیاسی معتقد است باید حقیقت را در این حوزه برای مخاطب جهانی نمایش دهیم.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ترور شخصیت‌های علمی کشور و اینکه سریال‌ها و آثار سینمایی چگونه می‌توانند در معرفی چنین توطئه‌هایی نقش ایفا کنند؟ بیان کرد: رسانه در همین فضا بسیار تأثیرگذار است به طور مثال ما حواشی بعد از گاندو را دیدیم که کجاها حال برخی بد شد و مردم از افشاگری‌ها استقبال کردند و آن سریال را به همین دلیل دوست داشتند و دنبال کردند.

بازیگر سریال «گاندو» گفت: وقتی این سریال‌ها ساخته شود فضا برای کسانی که با این مملکت مشکل دارند و منتظر فرصتی برای رسیدن به مقاصد پلیدشان هستند تنگ‌تر می‌شود. فکر می‌کنم با توجه به استقبال بی‌نظیری که مخاطب داشت مردم شدیداً علاقمند به ساخت چند باره چنین سریال‌هایی هستند.

وی با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده عنوان کرد: در همه جای دنیا، ترور را شماتت می‌کنند. زمانی که درباره ترور افرادی مثل شهید فخری‌زاده صحبت می‌کنیم هم کاملاً مشخص است که با چه اتفاقی رو به رو شده‌ایم.

نورایی درباره ساخت آثار نمایشی برای نمایش واقعیت‌های ترورهای سیاسی برای مخاطب جهانی اظهار کرد: وقتی اتفاق درست رخ دهد و جای درست را مورد هدف قرار دهیم مخاطب به درستی قانع می‌شود، اتفاقی که برای گاندو رخ داد همین بود ما واکنش‌های بین‌المللی هم داشتیم چون ما و آثارمان را پیگیری می‌کنند اما باید ساخت چنین فیلم و سریال‌هایی کارشناسی شده و تخصصی باشد و با ساختارهای درست به آنها اهمیت بدهیم.

این بازیگر اضافه کرد: ما سال هاست که درگیر این مساله هستیم و عاملان این ترورها از روی ضعف به سمت حذف فیزیکی و ترور می‌روند. شهید فخری‌زاده اولین نفر نبوده و آخرین نفر هم نخواهد بود به نظرم بسیار لازم و مؤثر است که این فضای واقعی را برای مخاطب نمایش دهیم.
وی در واکنش به ساخت سریال‌های امنیتی در شبکه‌های تلویزیون اینترنتی دنیا عنوان کرد: کل دنیا مطالب و محتوای خود را القا می‌کنند و در زمینه استفاده از قالب نمایشی برای حرف خود خیلی هم قدرتمند هستند. ما باید به سمت قدرتمند شدن در این زمینه پیش رویم و به پرداختن به سوژه‌های این چنینی بهای بیشتری بدهیم تا حقایق و عاملان ترور را آنطور که رخ می‌دهد به جهان نشان دهیم نه آنطور که آنها می‌خواهند با رسانه و قدرت رسانه‌ای خود به مردم القا کنند.

نورایی پیش از این در پست اینستاگرامی خود واکنشی به شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای نشان داد و درباره سکوت برخی چهره‌ها در برابر این اتفاق نوشت: «رفیق سکوت درباره ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نشانه روشنفکری و ضدجنگ بودن نیست! نشانه دیگریست!!! ننگ بر ترور… ننگ بر جنگ… ننگ بر جنگ افروز».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها