يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۳۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان و رییس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598، دکتر محمد بیگدلی در این پیام اظهار داشت: یاد و خاطره شهید دکتر فخری زاده هیچ گاه از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد.

مدیرعامل بانک ملت شهادت دکتر فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت گفت و تاکید کرد: دشمنان و کوردلانی که به این اقدام ناجوانمردانه دست زدند خیلی زود از این عمل تروریستی پشیمان خواهند شد چون نه تنها به هدف خود که همان توقف کشور در عرصه علمی است نخواهند رسید بلکه با این عمل جنایتکارانه، عزم دانشمندان کشورمان برای تحقق اهداف این شهید بزرگ، مصمم تر خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها