يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۳۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۹
این اتحادیه اروپا کثیف‌ترین رفتار را با ما داشته و فکر می‌کنم نتیجه "با این‌ها می‌شود کنار آمد" را داریم می‌بینیم.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، احمد نجفی در  برنامه پشت صحنه رادیو تهران در مورد شهید فخری‌زاده گفت: من حرف سیاسی می‌زنم چون دلم می‌سوزد. یک آدم دانشمند شهید شده، به عمد هم کردند و اتفاقی هم نبوده است. صدها میلیارد خرج شده که تا یکی مثل این دانشمندان بوجود بیاید.

بازیگر فیلم گروهبان در ادامه گفت: آقایان بس کنید و به امید بایدن هم ننشینید. ما جواب می‌خواهیم به عنوان آدمی که در سینما فرصت پیدا کرد حرف بزنم می‌گویم، باید جواب بدهید وگرنه این آش همان آش همیشگی است. تکلیف ما باید روشن شود، اینکه نمی‌شود هر کسی از آن ور دنیا بیاید برای خودش یک کاری بکند و بلایش بر سرمردم کشور ما بیاید. مردم مواظب باشید، خیانت‌ها دارد آشکار می‌شود. این اتحادیه اروپا کثیف‌ترین رفتار را با ما داشته و فکر می‌کنم نتیجه "با این‌ها می‌شود کنار آمد" را داریم می‌بینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها