يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۴۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۳ آذر ۱۳۹۹
وزارت خارجه امارات رسما اعلام کرد، درچارچوب همکاری با رژیم صهیونیستی مراحل صدور ویزای ورود برای صهیونیست‌ها را به جریان انداخته است.
به گزارش پایگاه 598، وزارت خارجه امارات اعلام کرد، در چارچوب همکاری میان این کشور و رژیم صهیونیستی پس از امضای توافق سازش و با هدف تسهیل سفر به امارات، ویزای توریستی برای ورود به امارات از طریق شرکت‌هایی هواپیمایی، دفاتر مسافرتی و گردشگری برای دارندگان گذرنامه «اسرائیلی» فعال شده است تا زمانی که مراحل قانونی برای تصویب توافق‌نامه دو طرفه در زمینه معافیت ویزای ورود طی شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «وام»، در ادامه بیانیه آمده است، توافق‌نامه سازش شامل فعال‌سازی مراحل سفر شهروندان اماراتی به فلسطین اشغالی و بالعکس است و انتظار می‌رود به زودی وارد فاز اجرایی شود.

در نوامبر گذشته، شورای وزیران امارات به ریاست «محمد بن راشد» توافقنامه معافیت ویزا (لغو روادید) با رژیم صهیونیستی را به تصویب رساند.

«عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه اماراتی عربی متحده در نیمه سپتامبر گذشته رسما توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد.

یک هیأت دولتی اماراتی نیز در بیستم اکتبر گذشته به فلسطین اشغالی سفر و همکاری در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، تجارت و تکنولوژی را بررسی کردند و توافقنامه‌هایی هم میان دو طرف امضا شد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که خبرگزاری رویترز اخیرا اعلام کرد، طبق سندی که از سوی یک منطقه تجاری دولتی منتشر شده، امارات عربی متحده صدور روادید جدید برای شهروندان سیزده کشور با اکثریت جمعیت مسلمان از جمله ایران، سوریه و سومالی را متوقف کرده است.

این ممنوعیت روادید برای شهروندان الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه نیز اعمال می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها