أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۴۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۹
در پی تصادف زنجیره‌ای در خوزستان، ۳۰ نفر مصدوم شدند
به گزارش پایگاه 598، در پی تصادف زنجیره‌ای در خوزستان، ۳۰ نفر مصدوم شدند

محمدی، معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر:

ساعت ۶:۱۹ صبح امروز تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه وانت نیسان و ۵ دستگاه مینی بوس «متعلق به شرکت پتروشیمی» در کیلومتر ۱۱ محور مسجد سلیمان – لالی از سوی مردم به پایگاه امداد و نجات ۳ راهی لالی گزارش شد که سریعا یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

با وجود حضور نیروهای اورژانس و انتظامی در محل حادثه، اما به علت تعداد بالای مصدومین (حادثه دیده ۱۰۰ نفر و مصدوم ۳۰ نفر) در خواست نیروی پشتیبان شده بود که با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان یک تیم عملیاتی دیگر از شهرستان لالی به محل حادثه اعزام شد.

این حادثه کشته نداشت و فقط ۳۰ نفر دچار مصدومیت شدند که ۲۵ نفر سرپایی مداوا و ۵ نفر از مصدومین هم توسط نیروهای جمعیت به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال داده شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها