أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۵۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۹
وقت تعطیلی‌ها، وقت حراجی‌ها، صداوسیما و یک سری از مقامات و مسئولین در کنار برخی از مردم، با لحنی طلبکارانه مردم را مورد نوازش کلامی قرار می‌دهند، کاش این تصویری که نشریه «تلگراف» از انگلیس منتشر کرده را ببینند، زندگی کردن حق مردم است، کنترل بیماری هم وظیفه حکومت‌هاست و این البته از مردم برای ملاحظه نسبی پروتکل‌ها رفع مسئولیت نمی‌کند.
به گزارش پایگاه 598، برترین‌ها نوشت: وقت تعطیلی‌ها، وقت حراجی‌ها، صداوسیما و یک سری از مقامات و مسئولین در کنار برخی از مردم، با لحنی طلبکارانه مردم را مورد نوازش کلامی قرار می‌دهند، کاش این تصویری که نشریه «تلگراف» از انگلیس منتشر کرده را ببینند، زندگی کردن حق مردم است، کنترل بیماری هم وظیفه حکومت‌هاست و این البته از مردم برای ملاحظه نسبی پروتکل‌ها رفع مسئولیت نمی‌کند.

لازم به ذکر است برخی کاربران گمان می‌کنند که شاید تصویر آرشیوی باشد، اما جهت اطمینان تاکید می‌کنیم که این تصویر مربوط به همین روز گذشته است.

صف خرید کریسمس در لندن، به ایرانی فحش ندهیم!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها