أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۹
با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی؛
فیلم کوتا «ابتا» از تولیدات رسانه‌ای قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی حائز رتبه‌های برتر در جشنواره بهترین فیلم صلح آسیا در کشور پاکستان و جشنواره ملی دانشجویی ققنوس شد.
به گزارش پایگاه 598، فیلم کوتا «ابتا» از تولیدات رسانه‌ای قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی حائز رتبه‌های برتر در جشنواره بهترین فیلم صلح آسیا در کشور پاکستان و جشنواره ملی دانشجویی ققنوس شد.

این فیلم با حمایت اداره تولیدات رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی، توسط گروه فرهنگی تبلیغی «با مومنان» تولید و در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی چون جشنواره فیلم MiMo  در کشور ایتالیا حضور یافت.

علاوه بر این، فیلم «ابتا» حضور موفقیت‌ آمیزی در جشنواره بین‌المللی (TODOS SOMOS OTROS)  که به صورت مشترک در کشورهای مکزیک و آمریکا برگزار می‌شود را در کارنامه خود دارد.

این اثر به کارگردانی محمود شریفی، حملات و خطرات داعش برای مردمان سوری و عراق را به تصویر می‌کشد و راوی داستان، پدر یک خانواده سوری است که با حمله داعش طی حادثه‌ای بین نجات دختربچه اش یا کل خانواده خود گرفتار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها