أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۶۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۰ آذر ۱۳۹۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از گروگانگیری و اخاذی با عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ شمسعلی حقوردیان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: در پی تماس تلفنی فردی مبنی بر دستگیری و اخاذی فردی با عنوان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از بستگان اش و در خواست مبلغ ۳ هزار دلار جهت رهایی وی، به علت حساسیت بالا رسیدگی به موضوع و هماهنگی‌های لازم در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه گروگانگیران با برنامه ریزی قبلی و جمع آوری عکس و سوژه مورد نظر و گروگان گرفتن وی، با تهدید شخص به منظور انتشار آنها و تماس با خانواده وی با عنوان مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر و شرح اینکه، سوژه دستگیر شده نزد پلیس می‌باشد و جهت آزاد سازی ۳ هزار دلار باید پرداخت شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: با هوشیاری مأموران و اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، طی یک عملیات منسجم پلیسی، موفق به رهاسازی یک نفر و دستگیری ۳ گروگانگیر شدند.

حقوردیان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها