يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۶۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۹
در شرایط نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو امکان فعالیت دارند، اما گروه شغلی ۳ که شامل تالارها، قهوه خانه‌ها استخرها و … می‌شوند و محل تجمع هستند همچنان ممنوع است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه ۵۱ درصد علت ابتلا و انتقال زنجیره کرونا در ارتباط با دورهمی‌هاست، گفت: اگر شب یلدا از سوی مردم مدیریت نشود، همه دستاوردهایمان از بین خواهد رفت.

علیرضا رئیسی، با اشاره به همراهی مردم در رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی، افزود: خوشبختانه از ۱۶۰ شهر کشور که در شرایط قرمز قرار داشتند به ۳۴ شهر قرمز رسیده‌ایم و تهران هم در حال حاضر در شرایط نارنجی قرار دارد.

وی درباره محدودیت‌های کرونایی در شرایط نارنجی توضیح داد: در این شرایط حضور کارکنان دولت تا ۵۰ درصد ادامه می‌یابد، ترددهای از شهر نارنجی به سایر شهرها مشمول جریمه بوده و ممنوع است و ورود پلاک‌های غیر بومی مشمول جریمه خواهد شد.

رئیسی افزود: همچنان در همه شهرهای نارنجی از جمله تهران ترددهای شبانه از ۹ شب تا ۴ صبح برقرار است.

وی در ادامه اظهار داشت: در شرایط نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو امکان فعالیت دارند، اما گروه شغلی ۳ که شامل تالارها، قهوه خانه‌ها استخرها و … می‌شوند و محل تجمع هستند همچنان ممنوع است.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا با بیان اینکه اقتصاد، صنعت و دیگر بخش‌ها تحت تأثیر این محدودیت‌ها قرار گرفته‌اند گفت: اما همه این محدودیت‌ها می‌تواند از بین برود اگر مردم نرفتن به دورهمی‌ها را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: اگر شب یلدا از سوی مردم مدیریت نشود، همه دستاوردهایمان از بین خواهد رفت.

رئیسی تاکید کرد: ۵۱ درصد علت ابتلاء و انتقال زنجیره کرونا در ارتباط با دورهمی‌هاست و از مردم خواهش می‌کنم خیلی جدی بگیرند و اتفاق ۱۳ فروردین را تکرار کنند و گرنه دوباره شاهد قرمز شدن تهران و دیگر شهرهای نارنجی خواهیم بود و باید محدودیت‌های سختگیرانه‌ای اعمال شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها