أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۷۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعدام مدیر «آمدنیوز» و مطالبه عمومی برای رسوایی رابطین داخلی؛
بی‌تردید پخش یکسری اعترافات بی‌اهمیت از روابط اپوزیسیون ورشکسته جمهوری اسلامی در خارج‌ از کشور، نه تنها برای مردم جذابیتی ندارد بلکه در دورانی که جای جلاد و شهید با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای به آسانی عوض می‌شود، می‌تواند تعاریف جدیدی از این فرد ضدانقلاب را در آینده نزدیک به افکار مردم القا کند همانطور که محمد علی زم، با انتشار روایتی از آخرین دیدار با پسرش در زندان اوین، سعی دارد وی را در حد یک مجاهد راه خدا(!) معرفی کند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ۲۲ مهرماه سال ۹۸ بود که سازمان اطلاعات ساپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، از دستگیری «روح‌الله زم»، سرشبکه و گرداننده رسانه معاند «آمدنیوز» خبر داد.

با توجه به پشتیبانی و حفاظت سرویس‌های اطلاعاتی غربی از «روح‌الله زم»، دستگیری و انتقال وی به ایران، از جمله فعالیت‌های پیچیده‌ای بود که تعجب همگان از جمله دشمنان جمهوری اسلامی را برانگیخت و البته هنوز هم ابعاد محتلف این عملیات روشن نشده است.

با این وجود سرانجام، ۲۲ آذرماه ۹۹، «روح‌الله زم» به دار مجازات آویخته شده و به سزای مدت‌ها فعالیت ناجوانمردانه بر علیه جمهوری اسلامی رسید.

اما با توجه به ماهیت کانال تلگرامی «آمدنیوز» و انتشار برخی اسناد محرمانه در کنار محتوای زرد و دروغین، بسیاری منتظر بودند که با دستگیری «زم» و انتقال وی به ایران، بسیاری از خط و ربط‌های عوامل نفوذی در دستگاه‌های حکومتی با عوامل ضدانقلاب افشا شود.

هربار که وعده پخش مستندی از «روح‌الله زم» در صداوسیما داده می‌شد، بسیاری منتظر اعترافات و پرده‌برداری از خط و ربط‌های وی در داخل کشور بودند اما در هر سه مستند پخش شده با عناوین "هراس"، "پرسه در مه" و "زبان جنایت" هیچ اطلاعات دسته اولی مشاهده نشد بلکه تنها روندی کلی از فعالیت‌های آمدنیوز و روابط اپوزیسیون جمهوری اسلامی شرح داده شد؛ موضوعاتی که هیچ بار اقناعی‌ای برای افکار عمومی در پی نداشت.

گفت‌وگوی علی رضوانی با «روح‌الله زم» در برنامه "بدون تعارف" اخبار ۲۰:۳۰ هم آنقدر ضعیف و بی‌محتوا بود که عملا به ضد خود تبدیل و حتی باعث بهره‌برداری رسانه‌های ضدانقلاب از جملات بکار رفته توسط زم شد!

در سایه عدم وجود هیچ پیوست رسانه‌ای پس از دستگیری «روح‌الله زم»، مدیر رسانه آمدنیوز پس از ۴۴۶ روز اعدام شد اما هنوز مردم از نفوذی‌های رخنه کرده در بدنه دستگاه‌های حاکمیتی خبردار نشده‌اند و نمی‌دانند که چه کسی اخبار و اسناد محرمانه را برای تسویه حساب های شخصی و البته ضربه زدن به نظام جمهوری‌ اسلامی در اختیار «زم» قرار می‌داده‌اند.

هنوز رمز و راز حمایت قاطعانه، آشکار و پردامنه «آمدنیوز» از حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی ۹۶ روشن نشده است؛ حمایتی که پارادوکسی دوگانه و مضحک میان پست‌های ضدانقلابی این کانال در کنار پست های حمایتی از اقدامات دولت یازدهم به وجود آورده‌بود!

تقلیل پروژه «آمدنیوز» به یک فرد در خوشبینانه‌ترین حالت یک ساده‌انگاری است و قطعا مردم به دنبال معرفی و‌مجازات شبکه‌ای از نفوذی‌های داخل کشور هستند که «زم» را پشتیبانی کردند.

این شبکه آنچنان قدرت داشته که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی حتی از نفوذ آنها در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و در اختیار قرار دادن تمام اطلاعات کشور به «روح الله زم» سخن گفته است.

بی‌تردید پخش یکسری اعترافات بی‌اهمیت از روابط اپوزیسیون ورشکسته جمهوری اسلامی در خارج‌ از کشور، نه تنها برای مردم جذابیتی ندارد بلکه در دورانی که جای جلاد و شهید با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای به آسانی عوض می‌شود، می‌تواند تعاریف جدیدی از این فرد ضدانقلاب را در آینده نزدیک به افکار مردم القا کند همانطور که محمد علی زم، با انتشار روایتی از آخرین دیدار با پسرش در زندان اوین، سعی دارد وی را در حد یک مجاهد راه خدا(!) معرفی کند!

به هر حال، شبکه نفوذی مرتبط با «روح‌الله زم» بایست هرچه سریعتر به مردم معرفی شوند در غیر این صورت، دشمنان جمهوری اسلامی که با صرف بودجه‌های صدها میلیون دلاری جنگ رسانه‌ای تمام عیاری را بر علیه کشورمان به راه انداخته‌اند، به راحتی طی سالیان آینده با استفاده از شبکه نفوذ خود، جانشینی قوی‌تر از «روح‌الله زم» و «آمدنیوز» را تدارک خواهند دید؛ در این صورت می توان گفت آنچنان که اعدام سلطان سکه و دستگیری مدیران شرکت‌های خودروسازی تاثیری بر بازار سکه و خودرو نداشت، اعدام زم هم تاثیری بر فعالیت‌های نفوذی‌ها در دستگاه‌های مهم کشور نخواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها