أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۹۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۹
رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصادف صبح امروز - پنجشنبه۲۷ آذرماه- یک دستگاه تریلر با اتوبوس در آزاد راه کاشان به نطنز یک نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصادف صبح امروز - پنجشنبه۲۷ آذرماه- یک دستگاه تریلر با اتوبوس در آزاد راه کاشان به نطنز یک نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

 حسین ریاحی گفت: ساعت سه و ۴۳ دقیقه بامداد امروز پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در سه کیلومتر مانده به عوارضی قمصر در آزادراه کاشان به سمت نطنز، کارشناسان این مرکز به سرعت با چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی صحنه و اقدام‌های درمانی اولیه، هشت مصدوم با حال به نسبت مساعد به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و سه مصدوم نیز با توجه به جراحت‌های سطحی در محل درمان شدند.

او اضافه کرد: در این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: علت این حادثه از سوی پرسنل انتظامی در حال بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها