أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۲۱۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۴ دی ۱۳۹۹
با هدف نشان دادن خروش انقلابی برای انتقام خواهی از قاتلان حاج قاسم و ابومهدی:
زمینه‌سازی برای شکل گیری جبهه مقاومت نوجوانان و سرعت دادن به خروج نیروها از منطقه و نابودی اسرائیل از اهداف این پویش به شمار می‌روند.
به گزارش پایگاه 598، پوستر پویش بین المللی نسل سلیمانی با هدف نشان دادن خروش انقلابی علاقه‌مندان و دلسپردگان به جبهه مقاومت، برای انتقام خواهی از قاتلان سردارحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد.

جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی این پویش را با هدف درخواست از فرماندهان جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه طراحی کرده است. علاقه مندان می‌توانند با امضای یک طومار به پویش بپیوندند.

علاقه‌مندان با امضای الکترونیکی نامه‌ای به فرماندهان مقاومت، انتخاب محبوب‌ترین جمله شهید سلیمانی و شرکت در چالش خط و نشان در این پویش شرکت کنند.

زمینه‌سازی برای شکل گیری جبهه مقاومت نوجوانان و سرعت دادن به خروج نیرو‌ها از منطقه و نابودی اسرائیل از اهداف این پویش به شمار می‌روند.

پوستر پویش بین المللی

مراحل عملیاتی پویش شامل:

امضای میلیونی طومار الکترونیکی و تبلیغ آن
تبلیغ چالش خط و نشان
تبلیغ و شرکت در همایش مجازی

علاقه‌مندان برای شرکت در پویش و امضای طومار به لینک زیر مراجعه کنند:
Naslesoleimani.com
هشتگ‌های زیر برای تبلیغ پویش مورد استفاده قرار می‌گیرد:
#نابودی_اسرائیل
#اخراج_آمریکا
#انتقام_سخت
#نوجوانان_جبهه_مقاومت
#جوانان_جبهه_مقاومت
#جبهه_مردمی_مقاومت
#نسل_سلیمانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها