يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۲۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۴ دی ۱۳۹۹
مرتضی ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی از رشد بیش از ۲۰ درصدی تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا- مدیر شعب خراسان شمالی درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تحلیل آمار تسهیلات پرداختی، گفت: بیشترین رشد پرداخت تسهیلات در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مربوط به تسهیلات جعاله و خرید خانه بوده است که با رشد 95 درصدی و 86 درصد به ترتیب مبالغی به ارزش 366 میلیارد ریال و 755 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده اند.

پایگاه خبری بانک مسکن


وی ادامه داد: تورم اقتصادی موجود درجامعه و عدم ثبات قیمت در مصالح و لوازم ساختمانی باعث عدم پیش بینی دقیق از بهای تمام شده ساخت در پروژه های ساختمانی شده و این موضوع باعث تعلل سازندگان و عدم تمایل ایشان به ساخت و شروع عملیات ساختمانی جدید شده است.

وی افزود: این موضوع به وضوح در آمار تسهیلات پرداختی در بخش مشارکت مدنی مشهود است به نحوی که آمار تسهیلات پرداخت شده در بخش مشارکت مدنی با 458 فقره و رقمی بالغ بر 475 میلیارد ریال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از کاهش 56 درصدی در تعداد تسهیلات پرداختی و کاهش 22 درصدی در میزان مبالغ تسهیلات پرداخت شده حکایت دارد.

مدیر شعب استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات تکلیفی و تبصره ای در استان اشاره کرد و در این باره گفت : تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده در شعب بانک مسکن خراسان شمالی تا پایان آذر ماه سال جاری371 فقره به ارزش 192 میلیارد ریال بوده است . وی همچنین میزان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران را 78 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : اعتبار تخصیص داده شده به استان در این بخش 114 میلیارد ریال بوده است که از تیرماه 99 ابلاغ گردیده است که با تلاش همکارانمان در شعب، سعی در جذب 100 درصدی آن تا پایان سال 1399 را داریم.

مدیر شعب خراسان شمالی با اعلام خبر فروش اقساطی و تعیین تکلیف، 89 درصد از واحد های مسکن مهر در استان، گفت: درحال حاضر 3 هزار و 550 واحد شهری و 546 واحد روستایی از محل خط اعتباری مسکن مهر تعیین تکلیف نگردیده است که تمام همت خود را برای تعیین تکلیف آنها بکار خواهیم بست.

مرتضی ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی در استان نیز گفت : طرح اقدام ملی در استان با انعقاد قرارداد پروژه 800 واحدی در بجنورد و 108 واحدی در اسفراین به مرحله اجرا درآمده است و به مرحله تجهیز کارگاه و پی ریزی پروژه رسیده است.

ناصری در ادامه تعداد نفراتی که نسبت به واریز آورده نقدی مرحله اول افدام نموده اند را 719 نفر اعلام کرد و از سایر واجدین شرایط در استان خواست در مهلت باقیمانده نسبت به واریز آورده نقدی مرحله اول به مبلغ 400 میلیون ریال اقدام نمایند زیرا درغیر اینصورت از لیست متقاضیان واجد شرایط حذف خواهند شد. وی در پایان از آمادگی کامل بانک مسکن استان برای همکاری با اداره کل راه و شهرسازی به منظور فعالسازی پروژه های طرح اقدام ملی در استان خبر داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها