يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۲۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۶ دی ۱۳۹۹
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت قطر، کلیه مسافران ورودی به این کشور باید ۷ روز باهزینه خودشان در هتل قرنطینه شوند.
به گزارش پایگاه 598، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت قطر، کلیه مسافران ورودی به این کشور باید ۷ روز باهزینه خودشان در هتل قرنطینه شوند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی قطر، کلیه مسافران ورودی به این کشور باید اقامت داشته باشند تا بتوانند وارد این کشور شوند.

همچنین کفیل افراد مقیم در این کشور باید اجازه ورود مسافران تحت تکفل خود را در پورتال دولت قطر ثبت کرده و سپس به صورت اینترنتی، قرنطینه آنها در یکی از هتل‌های اعلام شده، رزرو کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت قطر، از همه مسافران ورودی به این کشور تست کووید ۱۹ اخذ شده و هزینه اقامت ۷ روزه مسافران در هتل، با هزینه خودشان خواهد بود.

ایران ایر همچنین از استرداد بدون کسر هزینه خسارت ابطال بلیت برای پروازهای لار-دوحه ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) و شیراز-دوحه ۲۲ دسامبر (۲ دی) به خریداران بلیت این پروازها خبر داده است.

مسافران ورودی به دوحه ۷ روز قرنطینه می‌شوند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها