يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۲۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۷ دی ۱۳۹۹
گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش، مستند "دو نیمه ماه" را برای نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آنتن شبکه هفت می‌رساند.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه فرا رسیدن 13 دی‌ماه، نخستین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مستند "دو نیمه ماه" مراحل پایانی تولید خود را در گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش پشت سر می‌گذارد.

این مستند قرار است 12 و 13 دی‌ماه در 2 قسمت 45 دقیقه‌ای در حدود ساعت 21 و به تهیه‌کنندگی آزاده رجبی از شبکه آموزش پخش شود.

این مستند، ترکیبی از مصاحبه‌ها و تصاویر آرشیوی از مقاطع مختلف زندگی «سردار دل‌ها» است.

در این مستند گزارشی، همرزمان، دوستان و همراهان آن شهید، نیز از سیره عملی زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گویند.

شبکه آموزش در برنامه‌های زنده «صبحی دیگر»، «مدرسه تلویزیونی ایران»، «به وقت ایران»، «رویش» و «زنگ هفت» نیز در نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به تبیین شخصیت «سردار دل‌ها» می‌پردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها