يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۳۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۷ دی ۱۳۹۹
حسین امیر عبداللهیان پیش از ظهر امروز، هفتم دی‌ماه ۹۹ در نخستین سالگرد شهادت فرماندهان شهید سردار "قاسم سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" گفت: زمانی که من معاون آقای ظریف بودم و آقای ظریف در حال انجام مذاکرات هسته‌ای در لوزان بودند.
به گزارش پایگاه 598، حسین امیر عبداللهیان پیش از ظهر امروز، هفتم دی‌ماه ۹۹ در نخستین سالگرد شهادت فرماندهان شهید سردار "قاسم سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" گفت: زمانی که من معاون آقای ظریف بودم و آقای ظریف در حال انجام مذاکرات هسته‌ای در لوزان بودند. از قدم زدن آقای ظریف و "جان کری" وزیر خارجه وقت آمریکا، تصاویری منتشر شده بود، سردار سلیمانی با من تماس گرفتند، اول کنایه ای به من زدند و بعد گفتند که با آمریکایی ها قدم میزنید؟ از من خواستند که پیامی را به آقای ظریف برسانم.

امیر عبداللهیان اضافه کرد: ایشان می‌خواست توجه‌ای را به دستگاه دیپلماسی بدهد که نمیتوان اعتماد کرد. ایشان گفتند که اسنادی به دست آورده ایم که زمانی که موصل به دست داعش سقوط کرد، چند هواپیمایی غول پیکر آمریکایی در موصل فرود آمده اند و از یکی از این هواپیما ها ژنرالهای امریکایی پیاده می‌شوند و فرماندهان داعش روی فرش قرمز به استقبال انها می آیند و ۵ ساعت در سالن وی ای پی انها مذاکره می‌شود. جزییات این مذاکرات و فایل آن در اختیار سردار بود و در تمام مدت مذاکره سلاح‌های پیشرفته و لجستیکی امریکایی ار هواپیماها در حال تخلیه شدن و انتقال به داعش بود. سردار می‌خواستند این توجه را بدهند که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی اظهار داشت: من بلافاصله از طریق سیستم امن خودمان مطالب را به آقای ظریف انتقال دادم و آقای ظریف نیز این موضوع را به طرف امریکایی گفتند و طلبکاری کردند اما پاسخ‌های مبهم از مقام آمریکایی گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها