يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۳۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۹ دی ۱۳۹۹
دولت و اصلاح‌طلبان خودزنی کرده‌اند و هیچ حاشیه‌سازی‌یی نمی‌تواند اذهان مردم را منحرف کند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: آفتاب یزد در سرمقاله‌ای با عنوان «حواس مردم از گرانی پرت نمی‌شود»، به حاشیه‌سازی درباره نامگذاری خیابانی برای شجریان پرداخت و نوشت: ما با مسئولینی این روزها مواجه هستیم که از بروز چنین حواشی به شدت استقبال می‌کنند و چه بهتر از اینکه مردم سرگرم نامگذاری برای یک خیابان کم‌اهمیت به نام استاد شوند.

اعضای شورای شهر تهران طی ۴ سال به جز اسم و فامیل‌بازی چه خدمتی به مردم پایتخت کردند؟ هر بار از این آقایان پرسشی در این خصوص مطرح شد گفتند بودجه نیست و حقوق کارمندان را هم به زحمت پرداخت می‌کنیم. پس توقع اضافی نکنید!

مسئولین دولتی برای کنترل گرانی جز نامه نوشتن و ابلاغ چه برای مردم بینوا انجام دادند!؟ اگر تحریم هستیم که مردم این مهم را می‌دانند شما که فرمان دولت دست جناب‌تان است چرا ما را در آغوش تحریم‌ها بردید؟ گوش همه از تکرار واژه «نمی‌گذارند» پر است!

البته برخی نوشته‌اند نهاد دولت تضعیف شده است. در این مورد هم باید گفت نهاد دولت تضعیف شد زیرا دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان هم ضعیف بود و هم سازشکار! این دولت زمانی که حمایت مردم را پشت خود داشت نتوانست قدمی به نفع جامعه بردارد و به دنبال هدف‌های دیگری بود و حالا هم که دیگر پایگاهی وجود ندارد که بخواهیم توقعی داشته باشیم. قبلا هم ذکر کردم جفایی هم اگر به دولت و اصلاح‌طلبان شده است از جانب خودشان بوده نه دیگران. این جماعت خودزنی کردند و با کمک هیچ باند رسانه‌ای نیز نمی‌توانند ذهن مردم را از ضعف‌ها منحرف کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها