امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۲۴۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۱ دی ۱۳۹۹
در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با حضور جمعی از مسئولین استان و فرماندهان نظامی و انتظامی قم، اولین کتاب عکس شهدای مدافع حرم قم به نام "اصحاب الحسین ع" رونمایی شد.
به گزارش پایگاه 598، کتاب عکس "اصحاب الحسین ع" به عنوان اولین کتاب عکس شهدای مدافع حرم قم  و یکی از تلاش های هنرمندانه برای زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم و سید شهدای مقاومت، چهارشنبه شب، در آستانه ی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رونمایی شد. در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و امام جمعه قم، استاندار قم و جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز برگزار شد، تابلوی یادبود این کتاب به امضا و یادداشت آیت الله سعیدی، سردار شاهچراغی و مهندس حسینی کاشانی رسید.



این کتاب مجموعه ای از تصاویر هنرمند عکاس محمد رفیعی موحد از تشییع شهدای مدافع حرم فاطمیون، زینبیون، بسیجیان و پاسداران شهید قم تا تشییع شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید مظفری نیا در شهر مقدس قم می باشد که طی سالهای مختلف دهه نود ثبت گردیده است. همچنین این کتاب با طراحی گرافیکی توسط مجتبی قانونی مسئول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم و حمایت های کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای استان قم به مرحله چاپ رسیده است.



لازم به ذکر است در مراسم یاد شده، کتب و بازی های تولید شده با موضوع سردار سلیمانی طی سال گذشته معرفی و بازی دلاور با محوریت شهدای شاخص کشور نیز رونمایی گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها