أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۶۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۶ دی ۱۳۹۹
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به توانمندی‌های ایران گفت که ایرانی‌ها در تولید موشک و غنی‌سازی اورانیوم از ما جلوترند.
به گزارش پایگاه 598، شبکه «المیادین»‌ به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که نخست‌وزیر سابق این رژیم در اظهاراتی در ارتباط با ایران گفته است: «ایرانی‌ها در تولید موشک، غنی‌سازی اورانیوم و سیطره در سوریه از ما جلوترند».

این گزارش در حالی منتشر شده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه در ادامه گزافه‌گویی‌های همیشگی درباره ایران به اقدام تهران در غنی‌سازی اورانیوم واکنش نشان داده بود و عصبانیت خود را از این اقدام ابراز کرده بود.

این واکنش‌ها فقط محدود به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نبود، دیگر مقامات این رژیم نیز به این اقدام ایران واکنش نشان دادند، «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه، در واکنش به توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خواستار برچیده شدن کامل برنامه هسته‌ای ایران شده بود.

مجلس شورای اسلامی در چارچوب گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای و نامه رئیس جمهور ایران به کشورهای اروپایی،در پاسخ به روند اقدامات خصمانه امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و همراهی کشورهای اروپایی با آن، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب نهایی رساندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها