يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۸۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۲ دی ۱۳۹۹
یوسف قربانی با آثاری همچون "مهمان مامان" و "اخراجی‌ها" در سینما و با سریال "کت جادویی" و "نقطه سر خط" در تلویزیون شناخته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، یوسف قربانی در بیشتر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کرده اما بیشتر مخاطبین او را با آن سکانس‌های جذاب آسایشگاه سالمندان در فیلم "سن پطرزبورگ" به یاد می‌آورند. چرا که او پیش از آن در "اخراجی‌های" مسعود ده نمکی و "کت جادویی" محمدحسین لطیفی هم ایفای نقش کرده است.

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون بعد از مدت‌ها بیماری، شب گذشته دارفانی را وداع گفت. ضمن تأیید این خبر از سوی خانه سینما، قرار است یوسف قربانی با هماهنگی خانواده‌اش، در یکی دو روز آینده، قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود. 

در طی بازیگری یوسف قربانی در این سال‌ها با هنرمندان بسیاری تجربه‌ کار داشته است که با بازیگران پیشکسوت و کاربلد سینما و تلویزیون همبازی شده است. 19 اثر را در پرونده هنری‌اش دارد که 14 اثر مربوط به سینما و 5 سریال تلویزیونی هم از خودش به یادگار گذاشته است.

قربانی در فیلم‌های سینمایی "مردی روی ماه"، "رسوایی"، "سن پطرزبورگ"، "اخراجی‌ها 2"، "چند می‌گیری گریه کنی"، "انتخاب"، "مهمان مامان"، "دنیای وارونه"، "یاران"، "رابطه پنهانی"، "پرده‌ آخر"، "تازه عروس" و... به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او سریال‌هایی همچون "نقطه سر خط"، "نون و ریحون"،  "شهریار"، "فرستاده" و "کت جادویی" از خودش به یادگار گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها