أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۸۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۳ دی ۱۳۹۹
در جلسه شورای عالی قضایی مطرح شد؛
رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قضایی از اعتماد‌به‌نفس و اتکا به خداوند به عنوان ۲ عامل موفقیت ملت ایران یاد کرد و با اشاره به تولید واکسن داخلی کرونا با تکیه بر این ۲ عنصر مهم گفت: اقدامات افتخارآمیز برای تولید واکسن ملی در کشورمان از جلوه‌های اعتماد‌به‌نفس ملی و محصول توجه به فرهنگ «ما می‌توانیم» است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قضایی از اعتماد‌به‌نفس و اتکا به خداوند به عنوان ۲ عامل موفقیت ملت ایران یاد کرد و با اشاره به تولید واکسن داخلی کرونا با تکیه بر این ۲ عنصر مهم گفت: اقدامات افتخارآمیز برای تولید واکسن ملی در کشورمان از جلوه‌های اعتماد‌به‌نفس ملی و محصول توجه به فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دستور رهبری در تحریم واکسن آمریکایی و انگلیسی را تدبیری حکیمانه برای صیانت از جان مردم در برابر کسانی دانست که بی‌پروا و بدون توجه به جان مردم دنبال واردات این نوع واکسن‌ها هستند و متذکر شد: تأکید مقام معظم رهبری بر ممنوعیت ورود واکسن از آمریکا و انگلیس برای آن بود که نباید ایران به آزمایشگاهی برای واکسن‌های آنها تبدیل شود.

رئیس قوه ‌قضائیه گفت: این تدبیر رهبر انقلاب، «تحریم استکبار اقتصادی» است که امروزه می‌خواهد با تفرعن جان ملت‌ها را به خطر بیندازد و جهان را قربانی منافع خود کند اما رهبری حکیم انقلاب، جلوی این کار را گرفتند.

رئیسی به بیماری «خودتحقیری» هم اشاره کرد که در این میان به کمک غربی‌ها آمده است و تصریح کرد: «ویروس خودتحقیری» و اینکه برخی به توانمندی‌های خود و جوانان و دانشمندان کشور باور نداشته باشند و چشم‌شان به بیگانگان باشد، اگر خطرناک‌تر از ویروس کرونا نباشد کمتر از آن نیست.

رئیس قوه‌ قضائیه همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش از رئیس دستگاه قضایی عراق و قضات عراقی برای صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ به دلیل صدور دستور ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد تقدیر کرد.   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها