يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۳ دی ۱۳۹۹
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری روز گذشته ۲۴۸۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۸۵۰ تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش پایگاه 598، قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری روز گذشته ۲۴۸۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۸۵۰ تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار تومان تعیین شده است.


قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰۱۸۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹۳۳۰ تومان اعلام شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها