يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۹۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۵ دی ۱۳۹۹
با شروع روز دوم از تاریخ اعلامی برای مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، مشکلات سامانه مصاحبه نیمه مجازی این دانشگاه همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پی اچ دی یار، در حالی که دانشگاه آزاد روشی نیمه‌مجازی را برای مصاحبه‌های دکتری سال جاری انتخاب کرده بود، روز گذشته این روش با بروز مشکلات در سامانه الکترونیکی دانشگاه، با شکست مواجه شد.


با وجودی که دانشگاه آزاد از برگزاری مجازی مصاحبه‌های دکتری سال جاری خبر داده بود، انتخاب روش خاص این دانشگاه برای احراز هویت داوطلبان و برگزاری جلسات مصاحبه موجب سردرگمی آنها شده بود. در واقع، در حالی که مصاحبه‌های این دانشگاه در محل واحدهای دانشگاهی انجام خواهد پذیرفت، به کار بردن اصطلاح مجازی برای مصاحبه‌ها باعث شد تا داوطلبان از اعلام حوزه های برگزاری مصاحبه تعجب کنند.

در شیوه سال جاری دانشگاه آزاد، داوطلب می‌بایست به یکی از واحدهای دانشگاه که در زمان انتخاب رشته تعیین کرده است، مراجعه کند و پس از احراز هویت، از طریق سامانه الکترونیکی با اساتید مصاحبه‌کننده گفتگو نماید.

متاسفانه روز گذشته علی‌رغم حضور حدود ۱۵۰۰ نفر از داوطلبان در واحدهای دانشگاهی، این مصاحبه ها انجام نشد و با گذشت زمان بر تراکم داوطلبان حاضر در حوزه ها افزوده شد که در شرایط فعلی ویروس کرونا بسیار خطرناک بود. حضور برخی داوطلبان از صبح زود تا عصر به طول انجامید که با توجه به نیاز استراحت و تغذیه در طول این مدت، بر خطرات حضور در واحدها افزوده شد.

بنا بر اعلام داوطلبان، دانشگاه آزاد با ارسال پیامک به داوطلبان اعلام کرده است که با توجه به نقص فنی در برگزاری مصاحبه مجازی، زمان و نحوه برگزاری مصاحبه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها