أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۹۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۵ دی ۱۳۹۹
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، برای بهره مندی از سود سالانه سهام عدالت باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

به گزارش پایگاه 598، مهدی دسینه صبح امروز(۲۵ دی ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت برای استفاده از مزایای سهامداری مانند دریافت سود و حضور در مجمع، باید در سامانه سجام نام نویسی کنند و احراز هویت شوند، افزود: سود سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، در صورت نام نویسی در سامانه سجام به حساب خودشان و در غیر این صورت به حساب شرکت سرمایه‌گذاری استانی واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مردم به صورت غیر حضوری و با مراجعه به آدرس اینترنتی sejam.ir نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: هرمزگانی‌ها برای نام نویسی حضوری می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان مراجعه کنند.

دسینه در پایان گفت: اکنون یک میلیون و ۶۰ هزار نفر در استان هرمزگان مشمول دریافت سهام عدالت هستند که ۷۰ درصد از آن‌ها روش غیرمستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها