أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۹۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۷ دی ۱۳۹۹
وزارت خزانه داری آمریکا اقدام به وضع تحریم‌های جدید علیه ایران کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی نهادهای ایرانی در حوزه صنایع هوا و فضا و صنایع دریایی خبر داد.

«مایک پمپئو» وزیر امورخارجه آمریکا، اعلام کرد ۷ نهاد و دو فرد ایرانی در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته‌اند. این نهاد‌ها و افراد مرتبط با خطوط حمل ونقل و کشتیرانی هستند.

وزارت امورخارجه آمریکا در همین راستا نهاد‌هایی با فعالیت‌های مرتبط با سلاح‌های متعارف از ایران را نیز تحریم کرده است.

براین اساس، وزارت خزانه داری آمریکا سازمان صنایع دریایی ایران، سازمان صنایع هوایی ایران، و نیز سازمان صنایع هوا و فضا را در لیست تحریم های خود قرار داد. 

وزارت خارجه آمریکا مدعی است این تحریم ها به دلیل تامین تسلیحات برای سپاه پاسداران از سوی این نهادها اعمال شده است. 

این تحریم‌ها از سوی دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا در روز‌های پایانی ریاست او بر کاخ سفید و حالی انجام می‌شود که در روز‌های آتی مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور، انجام خواهد شد.

ساعاتی پیش منابع خبری از قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم‌های جدیدی علیه صنایع فلزات و تولید تسلیحات متعارفِ ایران خبر دادند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها