يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۹۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۷ دی ۱۳۹۹
مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا با بیان اینکه تزریق گروه چهارم از دوشنبه آغاز می‌شود، گفت: نکته مهم این است که تزریق دوز ۵ میکروگرم نیز به این تست اضافه خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا با بیان اینکه تزریق گروه چهارم از دوشنبه آغاز می شود، گفت: نکته مهم این است که تزریق دوز ۵ میکروگرم نیز به این تست اضافه خواهد شد.

دکتر حامد حسینی مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آخرین بررسی وزارت بهداشت به وضعیت تست انسانی واکسن ایرانی کرونا گفت: طبق جلسه‌ای که امروز ۷ صبح با وزارت بهداشت داشتیم و نامه کتبی آن هم تا دقایقی دیگر دریافت می‌شود، می‌توانیم تزریق گروه بعدی را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: از این رو می‌توانیم به ۷ داوطلب دیگر تزریق واکسن ایرانی کرونا را داشته باشیم. در واقع مجوز تزریق واکسن ایرانی کرونا به ۷ نفر دیگر از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد.

به گفته وی، به احتمال زیاد روز دوشنبه ۳۰ دی ماه به گروه چهارم که ۷ نفر هستند تزریق واکسن را خواهیم داشت.

مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا ادامه داد: با توجه به اینکه نتایج آزمایش به خوبی پیش رفته ما می‌توانیم از این مرحله به بعد دوز ۵ میکروگرم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون افراد ۳ میکرو گرم و پلاسبو دریافت کردند، گفت: اما از این مرحله به بعد ۵ میکرو گرم هم به این تست اضافه می‌شود.

به گفته حسینی یعنی هر یک از داوطلبان که از الان به بعد وارد مطالعه می‌شوند ممکن است که ۳میکروگرم، ۵ میکروگرم یا پلاسبو دریافت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها