يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۰۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ دی ۱۳۹۹
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: طی چند روز گذشته به دلیل کاهش نرخ دلار، قیمت ها در بازار خودرو کاهشی شده است و هر روز شاهد ریزش قیمت ها در این بازار هستیم.

به گزارش پایگاه 598، نعمت الله کاشانی نسب در مورد وضعیت بازار خودروی کشور، اظهار داشت: تا پیش از انتشار اخبار شورای رقابت در مورد فرمول جدید قیمت گذاری، نرخ‌ها در بازار خودرو شیب نزولی یافته بود؛ پس از اظهارات رئیس شورای رقابت بازار دچار هیجان شد و قیمت‌ها افزایش یافت اما مجدد پس از سه روز قیمت‌ها در بازار کاهشی شد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: طی چند روز گذشته نیز به دلیل کاهش نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شده است و هر روز شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار هستیم. این کاهش قیمت در بخش خودروهای خارجی بسیار مشهودتر است.

وی ادامه داد: اگر نرخ دلار به همین شکل کاهش یابد، ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز ادامه می‌یابد.

کاشانی نسب با اشاره به رکود بازار تصریح کرد: با توجه به نزولی بودن قیمت‌ها، خریداران بیش از قبل نسبت به خرید خودرو تردید دارند؛ به شکلی که فروشنده در بازار وجود دارد اما خریداری نیست.

وی افزود: تا زمانی که نرخ‌ها ریزشی باشند و به ثبات نرسند، خریدار تمایلی به خرید نخواهد داشت.

قیمت خودرو باز هم کاهش یافت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها