يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۰۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۳۰ دی ۱۳۹۹
در حالی که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که هیچ ایرلاینی در کشور از کرونا زیان ندیده است و اگر اینگونه بود صورت‌های مالی حسابرسی شده‌شان را ارائه می‌دادند، رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: ایرلاین های ایران بیشترین ضرر را در این ایام تجربه کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در پی مسائل به وجود آمده درباره ضرر و زیان ایرلاین‌ها در ایام کرونا و در خواست‌های چند باره آن‌ها از مسئولان دولتی مختلف برای برداشته شدن محدودیت‌ ۶۰ درصدی در راستای کاهش زیان شرکت‌های هواپیمایی، محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی- در این باره اظهار کرد: هیچکدام از ایرلاین های داخلی زیان ده نیستند.


وی با بیان اینکه محدودیت ۶۰ درصدی را شرکت‌های هواپیمایی باید فعلا تحمل کنند، الان در شرایطی سخت کرونایی قرار داریم و باید مملکت را از این وضعیت عبور کند، افزود: هیچ ایرلاینی زیان‌ده نیست. ما مهرماه از شرکت‌ها خواستیم که صورت‌های مالی خود را برای بررسی به وزارت راه ارائه دهند که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند. البته نیازی به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده نیست، ‌ اما وقتی نها ادعا می‌کنند زیان‌ده هستند باید شواهد و مدارکی را برای این ادعا ارائه کنند که قابل رسیدگی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها