أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۱۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۳۰ دی ۱۳۹۹
محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر با اشاره به این که اکنون زمان مناسبی برای میانجیگری قطر در مذاکرات میان ایران و کشورهای خلیج است ، از این کشورها درخواست کرد با ایران وارد گفتگو شوند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپونتیک عربی نوشت: عبدالرحمان در مصاحبه با شبکه بلومبرگ افزود که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز تمایل به گفتگو با ایران دارند.

وی گفت که دولت قطر پشتیبان گفتگوهای ایران و کره جنوبی برای آزادی تفتکش توقیف شده در اوایل این ماه توسط سپاه است.

وزیر امور خارجه قطر در واکنشی جداگانه نسبت به احتمال انجام مذاکراتی میان آمریکا و ایران، گفت که اگر از قطر خواسته شود روند مذاکرات را تسهیل کند، این کار را خواهد کرد و از هر کسی که برای این مأموریت امتخاب شود حمایت خواهد کرد.

عبدالرحمان در مورد گفتگوهای احتمالی میان آمریکا و ایران گفت:« کشور قطر خواهان تحقق این دستاورد و دست یابی به توافق میان دو کشور است».

فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ، روز شنبه گذشته در ریاض، در خلال یک نشست مطبوعاتی همراه با ایمن الصفدی ، همتای اردنی خود گفته بود که پس ازتکمیل اقدامات لازم در طی چند روز، سفارت عربستان در قطر باز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها