أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۱۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۹
در آیین رونمایی از سایت عبری جنبش؛
مهندس «نصر الشَمَّری» در مراسم رونمایی از پایگاه رسمی نُجَباء به زبان عبری، تأکید کرد که یکی از اهداف این جنبش، مخاطب قرار دادن عمق دشمن اسرائیلی و شکستن بایکوت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، آیین رونمایی از وب‌سایت رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء به زبان عبری با سخنرانی «احمد عقل» سفیر فلسطین در عراق و مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی این جنبش، با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت و جمعی از تحلیلگران سیاسی در بغداد برگزار شد.



سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در این مراسم با تأکید بر اهمیت رسانه در معادلات جنگ با دشمن، اظهار داشت: در زمان کنونی، رسانه دیگر بخشی از نبرد نیست، بلکه سه‌چهارم نبرد توصیف می‎شود. سلاح رسانه، تنها سلاحی است که می‌توان با آن قوای دشمن را هرچقدر هم که دور باشد، هدف قرار داد.

الشَمَّری با بیان اینکه "پیش‌تر شاهد ایجاد شبکه‌ها و صفحه‌های عربی و نیز روی کار آمدن سخنگوهایی به زبان عربی از سوی دشمن برای تفرقه‌افکنی بودیم"، تصریح کرد: امروز از همان سلاحی برای هدف قرار دادن دشمن استفاده می‌کنیم که در گذشته انحصاراً در دست آنان بوده است. از این پس، عمق دشمن از جمله طرفداران و پایگاه‌های مردمی آن را مخاطب قرار خواهیم داد، تا آنان را از تمام بحران‌ها و آینده دهشتناکی که در انتظارشان است و توسط رژیم صهیونیستی بایکوت اطلاعاتی می‌شود، آگاه کنیم.

وی افزود: فرصت پیش روی صهیونیست‌ها کوتاه است و اکنون وارد روند زوال آن رژیم شده‌ایم. همانا مسیری که شهید «قاسم سلیمانی» ترسیم و شهید «ابومهدی المهندس» در آن حرکت کرد، تا آزادی قدس ادامه دارد و ما به خانه‌های آن‌ها می‌رویم؛ جایی که منشأ تمام توطئه‌ها است.

معاون دبیرکل نُجَباء گفت: حکومتی که بیشترین خطر را از جانب رسانه احساس می‌کند، رژیم صهیونیستی است. اسرائیل، رژیم و جامعه‌ای بر اساس تحریف و اغراق رسانه‌ای است که سعی در نمایش قدرت و ارتشی شکست‌ناپذیر دارد؛ اما امروز می‌بینیم که در برابر مقاومت، شکست‌های مفتضحانه‌ای می‌خورد.

الشَمَّری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند، خاطرنشان ساخت: هرگز طرح‌هایی مانند "استقرار دو دولت" یا "عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی" راه‌حل صلح و آرامش در منطقه نخواهد بود؛ بلکه راه‌حل منطقه، مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی است.

وی در پایان به موضع عراق در قبال پروژه سازش اشاره کرد و گفت: عراق به‌عنوان بخشی از محور مقاومت در منطقه نمی‌تواند موضعی بی‌طرفانه در برابر مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشد و تا زمانی‌که بخشی از خاک فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است، هرگز عراق و عموم منطقه روی آرامش نخواهند دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها