أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وقوع و فراگیری برف و باران و تندباد در تهران از امشب خبر داد و گفت: این سیستم اوایل صبح پنجشنبه به بعد، آسمان اکثر نقاط استان تهران را ترک می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل هواشناسی استان تهران از وقوع و فراگیری برف و باران و تندباد در تهران از امشب خبر داد و گفت: این سیستم اوایل صبح پنجشنبه به بعد، آسمان اکثر نقاط استان تهران را ترک می‌کند.

مجتبی جلالی از وقوع و فراگیری برف و باران و تندباد در تهران خبر داد و اظهار داشت: از امشب تا صبح پنجشنبه شرایط برای ناپایداری به صورت بارش باران، رگبارهای موقتی باران، نقاط مستعد ریزش تگرگ، تندبادهای شدید تا بسیار شدید، در اغلب مناطق استان تهران فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در یک سوم شمالی استان نسبت به سایر نقاط، از شدت بیشتری برخوردار است گفت: بارش در نقاطی از شهرستان‌های، دماوند، شمیرانات، لواسان، پردیس، آبعلی، تا حدی فیروزکوه و احتمالاً مناطقی از غرب استان، ابتدا به صورت باران و برف و به تدریج بارش برف رؤیت می‌شود.

جلالی عنوان داشت: طی بامداد پنجشنبه، بارش در نوار شمالی شهر به شکل برف و در دیگر نقاط به صورت باران یا برفاب خواهد بود و اختلال در تردد جاده‌ای به سبب کولاک برف، کاهش دید افقی و مه غلیظ، طی فردا شب تا پنجشنبه در نوار شمالی استان، دور از انتظار نیست و این سیستم اوایل صبح پنجشنبه به بعد، آسمان اکثر نقاط استان تهران را ترک می‌کند و تنها در نوار شمال شرقی استان تا غروب همین روز به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: آسمان تهران برای امروز چهارشنبه یکم بهمن صاف تا کمی ابری و هنگام شب با افزایش ابر و گاهی بارش باران همراه خواهد بود و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۱ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها