أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۱۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
در روسیه در ماه نوامبر با به پایان رسیدن ممنوعیت ۴ ماهه واردات محصولات پالایشگاهی، ۸ برابر شد.
به گزارش پایگاه 598، واردات بنزین روسیه در ماه نوامبر با به پایان رسیدن ممنوعیت ۴ ماهه واردات محصولات پالایشگاهی، ۸ برابر شد.

بر اساس گزارش فارس، سال گذشته پس از سقوط سنگین قیمت نفت خام و با کاهش شدید تقاضای سوخت به علت پاندمی کرونا، دولت روسیه برای تثبیت بازارهای انرژی این کشور، واردات محصولات پالایشگاهی شامل بنزین، گازوئیل و سوخت جت را در بازه ژوئن تا اکتبر ممنوع کرده بود.

داده‌های اداره گمرک فدرال نشان می‌دهد پس از پایان یافتن این دوره در ۱ اکتبر، حجم واردات بنزین روسیه در ماه نوامبر ۸ برابر ماه اکتبر شده است. همچنین از لحاظ ارزش دلاری واردات بنزین روسیه در ماه نوامبر ۷ برابر شده و به ۴.۹ میلیارد دلار رسیده است.

تقاضای بنزین روسیه در بهار امسال با وضع محدودیت‌های قرنطینه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا با سقوط ۵۰-۴۰ درصدی روبرو شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها