أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۲۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
یک چهره شناخته‌شده گفت: همه فیلم‌های جشنواره امسال هم‌اکنون پروانه نمایش دارند و به برخی از آنها ممیزی‌هایی خورده که آنها را رفع کرده و نسخه اصلاح‌شده را برای هیات‌داوران ارسال کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598، طی چند روز اخیر، اخباری مبنی‌بر ایرادهای بسیاری که به دو فیلم «شیشلیک» و «قاتل و وحشی» گرفته شده، منتشر شده است. در این فضا، اخبار ضدونقیض همچنان ادامه دارد. اخباری که هنوز واکنش سازندگان آنها مشخص نشده و مقامات رسمی هم طبیعتا نخواسته‌اند با گفته‌هایشان، به این حواشی دامن بزنند. همه این استدلال‌های قانع‌کننده سبب شده اطلاعات چندان موثقی راجع چندوچون این حواشی مطرح نشده و همه‌چیز دور برجسته کردن چند فیلم مانند ادوار گذشته جشنواره‌ باشد. 

یک چهره شناخته‌شده که خواست نامش رسانه‌ای نشود، به ما گفت: «تمام 62 فیلمی که امسال برای هیات‌داوران نمایش داده شد، پیش از نمایش، از فیلتر شورای پروانه نمایش عبور کرد. بنابراین برای اینکه بسیاری از فیلم‌ها هنوز پروانه نمایش نداشتند، ابتدا فیلم‌های دارای پروانه نمایش برای داوران نمایش داده شد و همزمان اعضای شورای پروانه نمایش نیز مانند هیات داوران، یک دوره فشرده تماشای فیلم را داشتند تا بتوانند فیلم‌ها را برای هیات‌داوران آماده کنند.»

وی ادامه داد: «همه فیلم‌های جشنواره امسال هم‌اکنون پروانه نمایش دارند و به برخی از آنها ممیزی‌هایی خورده که آنها را رفع کرده و نسخه اصلاح‌شده را برای هیات‌داوران ارسال کرده‌ایم. در این بین تنها دو فیلم «شیشلیک» و «قاتل و وحشی» بودند که مشکلات بیشتری داشتند و جز این دو فیلم، مابقی فیلم‌ها مشکل خاصی برای نمایش نداشتند.»

این چهره درمورد اشکالات این دو فیلم نیز گفت: «قالب مشکل «شیشلیک»، در مورد چند دیالوگ بود که همکاری‌های خوبی صورت گرفت. درمورد «قاتل و وحشی» هم همان مساله نمایش دادن سر تراشیده بازیگر خانم فیلم بود که البته مشکل‌ها مرتفع شده و امیدواریم هردو فیلم در جشنواره امسال نمایش داشته باشند.»

* فرهیختگان

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها