يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۲۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
در نشست صمیمی جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت(ع) عنوان شد؛
نشست صمیمی جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت(ع) با حضور جمع کثیری از ستایشگران و مداحان اهل بیت(ع) در در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، حاج مهدی سلحشور در نشست صمیمی جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت(ع) که در سالن جلسات سرچشمه برگزار شد، با اشاره به اینکه ما اسلام سیاسی را از حاج منصور ارضی یاد گرفتیم، اظهار کرد: مشکل اصلی ما تشکیلات است. 

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز بسیاری از مداحان جوان هر کدام در یک شهرستان جریانی را شکل داده‌اند، عنوان کرد: تمام این مداحان مستقیم یا غیرمستقیم از حاج منصور استفاده بهره برده‌اند و حالا وقت آن است که این جمع متشکل شده و به جماعت تبدیل شوند و از یک اتاق فرمان حکیم و آگاه خط بگیرند؛ باید جریانی شکل بگیرد که به روز اخبار و نکته‌ها به مداحان داده شود.
این مداح برجسته یادآور شد: کشور ما بستر اتفاقات و حوادث پی در پی و متنوع است در نتیجه این گونه جلسات باید بیش از پیش از برگزار شود تا انس و ملاطفت این جمع نورانی بیش‌تر گردد.

 

 

 

با قدرت نوکری می‌توانیم انقلابی در دنیا به پا کنیم

بنابراین گزارش،‌ در ادامه این نشست، حاج منصور ارضی با اشاره به اینکه قدم اول بندگی در راه خدا، پناهندگی است، اظهار کرد: هر شخصی که در درگاه خداوند پناهنده شود، پذیرفته خواهد شد. وی با بیان اینکه در صلوات حضرت زهراء(س) می‌خوانیم که ایشان مادر تمام دوست‌دارانشان است، عنوان کرد: به اعتقاد بنده تمام مداحان انتخاب‌شده حضرت زهراء(س) هستند و به همین دلیل باید به مسیری که طی می‌کنیم دقت بیش‌تری داشته باشیم.
 
این مداح اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه شکل‌گیری مراسمات دعا و نیایش در شهرستان‌ها یک اتفاق بسیار مطلوب است، مطرح کرد: این اتفاق باید زودتر رقم می‌خورد چرا که با یک دشمن مکار در مسیر مبارزه‌ای سرسخت هستیم.
وی با اشاره به اینکه خط حاج قاسم سلیمانی و قاسم‌ساختن اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: این مسیر را باید ما مداحان پیش بگیریم؛ با افزایش نیروها باید این مسیر را ادامه دهیم و یک سامانه جامعی برای اطلاع‌رسانی و هشدار نسبت به آفات و خطرات احتمالی شکل بگیرد.
 
ارضی با بیان اینکه فکر ما باید به تشکیلات باشد، تصریح کرد: باید مناجات‌های شب جمعه و نیمه‌شب را پرشورتر برگزار کنیم چرا که نجات انسان در سحرگاهان است؛ مردم احتیاج دارند بندگان خداوند باشند و ما نباید اجازه دهیم که دین مردم فصلی باشد و مناجات‌ها تنها به ماه رمضان ختم شود.
وی ادامه داد: ما با قدرت نوکری که داریم می‌توانیم انقلابی در دنیا به پا کنیم و همه چیز را برپایه نظام محبت اهل‌بیت(ع) و ولایت، تنظیم کنیم ولی لازمه این موضوع فعالیت تشکیلاتی است.
 
این مداح برجسته کشور با اشاره به اینکه باید به دستورات مقام معظم رهبری که دستورات زیارت عاشورا است عمل کنیم، یادآور شد: زیارت عاشورا از سلام آغازین که نشانه عبودیت است تا سجده آخر درس‌هایی دارد که باید ترویج شود و درس داده شود.
وی با بیان اینکه جمعیت مداحان و ستایش‌گران باید افزایش پیدا کند، ابراز کرد: خوشبختانه امروز در تمام شهرستان‌ها مناجات‌خوانی شکل گرفته و این اتفاق یک حرکت نیکو است ولی نباید به همین موضوع اکتفا کرد و باید مناجات‌خوانی را در تمام مناطق تا روستاهای دور و نزدیک هم گسترش دهیم.

 

 

شورای عالی ستایش‌گران شکل می‌گیرد

احمد واعظی دیگر سخنران این نشست با اشاره به اینکه هرچه تشکیلات ما قوی‌تر باشد تأثیرگذاری بیش‌تری در جامعه خواهیم داشت، اظهار کرد: باید با رویکردی تازه و طرحی نو تحت عنوان شورای عالی ستایش‌گران فعالیت‌های جدیدی در حوزه ستایش‌گری رقم بخورد.


وی با بیان اینکه این شورا متشکل از چند شورا خواهد بود، عنوان کرد: کمیته‌های رسانه، فضای مجازی، پشتیبانی، بررسی عملکرد استان‌ها، صیانت و ... ازجمله کمیته‌هایی است که در ذیل این شورا شکل خواهد گرفت.
این مداح برجسته اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکتی مؤثر و پرقدرت زیر بیرق و پرچم اباعبدالله(ع) شکل بگیرد و بتوانیم در خدمت فرهنگ اهل‌بیت(ع) تأثیر بیش‌تری برای مردم و جامعه داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها