أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۲۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آن‌چه در رزمایش‌های اخیر اتفاق افتاد، نمایش قدرت و بر هم زدن توطئه‌های احتمالی و نیز تهدید‌های دشمنان بود.
به گزارش پایگاه 598، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در آغاز هفتمین جلسه هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در محل این موزه برگزار شد، اظهار داشت: در دو ماه گذشته کشورمان با تنش‌هایی از جانب رئیس جمهور کم‌خرد قبلی آمریکا مواجه بود و در این رابطه حتی تهدید‌هایی هم علیه کشورمان مطرح شد؛ البته تحرکات فراوانی نیز در جنوب غرب آسیا انجام دادند و تنش‌هایی ایجاد کردند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان با روحیه دفاع مقدسی و تلاش شبانه‌روزی با وجود همه مشکلات اعتباری که داشتند در مدت دو هفته حدود ۱۰ رزمایش را انجام دادند؛ رزمایش‌هایی که با ابتکار و پیشنهاد نیرو‌های مسلح صورت گرفت؛ البته تعدادی از این رزمایش‌ها را نپذیرفتیم و لذا تعداد آن‌ها را کاهش دادیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: آن‌چه در این رزمایش‌ها اتفاق افتاد، نمایش قدرت و بر هم زدن توطئه‌های احتمالی و نیز تهدید‌های دشمنان و همچنین عقب راندن تهدید دشمنان و ایجاد قوت قلب در میان ملت ایران بود؛ علاوه بر این، برگزاری این رزمایش‌ها در میان دشمنان واهمه ایجاد کرد.

سردار باقری ادامه داد: خدا را شاکریم این تحرک، وظیفه‌شناسی، جوشش انقلابی و دفاعی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، باعث شد تا کشور از این دوران به سلامت عبور کند و با تلاش ارزشمند صدا و سیما و سایر رسانه‌ها این رزمایش‌ها پوشش مناسبی داشتند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در نیرو‌های مسلح با کمک همه دستگاه‌ها، امنیت پایدار و آرامش لازم را برقرار کنیم و مردم بزرگ ما بتوانند مسیر خود را با سلامت و امنیت ادامه دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها