أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۲۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سریال طنز «مرد هزارچهره» با بازی مهران مدیری پس از پایان پخش مجموعه «پایتخت» برای آی‌فیلمی‌های داخل کشور به‌نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سریال طنز «مرد هزارچهره» با بازی مهران مدیری پس از پایان پخش مجموعه «پایتخت» برای آی‌فیلمی‌های داخل کشور به‌نمایش گذاشته می‌شود.

مجموعه «مرد هزارچهره» به‌کارگردانی و نقش‌آفرینی مهران مدیری، از پنجشنبه شب روی آنتن قرار می‌گیرد.

آی‌فیلم «مرد هزار چهره» پخش می‌کند

این مجموعه طنز محصول سال ۱۳۸۷، روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.

علاوه بر مهران مدیری که نقش اول این سریال را ایفا کرده، ۳۴ بازیگر سرشناس دیگر همچون علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری، شقایق دهقان و بهاره رهنما در «مرد هزار چهره» حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی از پنجشنبه ۹ بهمن هرشب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن کانال فارسی آی‌فیلم می‌رود. ساعت‌های ۰۵:۰۰ و۱۳:۰۰ نیز زمان بازپخش آن خواهد بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها