أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۲۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف۶۹۰۰ دستگاه ماینر در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی محل دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و کشف ۶۹۸۴ دستگاه ماینر خبر داد.

سرهنگ، ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: پرونده‌ای مبنی بر دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع شدکه محتویات پرونده حاکی از این بود کهم با تاسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده سازی و بهره برداری ۶۹۸۴ دستگاه ماینر کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارآگاهان در رصد اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر ۸ جاده کرج شناسایی کنند.

وی افزود:با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و موفق شدن طی یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالا‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: در بازدید و بازرسی از محل تعداد ۶۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده و تعداد ۶۷۲ دستگاه ماینر نیز آماده نصب در محل کشف شد.

وی ادامه داد: تا اخذ نظریه کارشناسان از سوی اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر) شرکت فنی و مهندسی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها