يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
پیکر بی‌جان ۵ نفر از کولبران کوران توسط نیروهای خودجوش مردمی پیدا شد.
به گزارش پایگاه 598 ، طبق گفته اهالی، در این عملیات نیروی امدادی از جانب دولت ایران و ترکیه حضور نداشتند و از ظهر امروز تمام عملیات جستجو را نیروهای خودجوش مردمی انجام دادند.

طی رایزنی‌های محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با دولت ترکیه، این اجازه صادر شد تا اهالی کوران بتوانند از مرز ایران عبور کنند و به عملیات جستجو بپردازند.

روز گذشته نیز فرماندار ارومیه به همراه رییس هلال احمر استان آذربایجان غربی بین مردم کوران حضور یافته بودند!

یک هفته پیش ۵ نفر از کولبران روستای کوران در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه دچار حادثه سقوط بهمن شدند که تا امروز زیر خروارهای برف باقی مانده بودند اما امروز با نیروهای مردمی اجساد آنها پیدا شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها