أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۳۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
رئیس مرکز سیمای استان‌ها عنوان کرد که سیمای مراکز، فصل دوم سریال «جلال»، چند مجموعه مستند و برنامه های ترکیبی مختلفی را برای دهه فجر تدارک دیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: رئیس مرکز سیمای استان‌ها عنوان کرد که سیمای مراکز، فصل دوم سریال «جلال»، چند مجموعه مستند و برنامه های ترکیبی مختلفی را برای دهه فجر تدارک دیده است.
 
پخش سریال «جلال ۲» در دهه فجر
 
به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها در نشستی خبری که روز گذشته ششم بهمن برگزار شد از برنامه های دهه فجر در این مرکز خبر داد. 
 
رئیس مرکز سیمای استان‌ها به مهمترین برنامه‌های ویژه فجر انقلاب پرداخت و تصریح کرد: در حوزه آثار نمایشی، فصل دوم سریال «جلال» در ۲۶ قسمت و با مدت زمان مجموع ۱۰۴۰ دقیقه برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است، همچنین مینی سریال «محرمانه در باران» از مرکز اصفهان از دیگر آثار ویژه فجر انقلاب است.
 
وی از تدارک ۱۲ عنوان برنامه نمایشی به مدت ۲۵۰۵ دقیقه که شامل سریال، تله فیلم و فیلم داستانی کوتاه و بلند در مراکز می شود، خبر داد و گفت: تله فیلم های «لبه پرتگاه»، «سوها» و «سه سپیده» از مرکز اردبیل، «امیرخیز» و «زمستان بی برف» از مرکز آذربایجان شرقی، «وقتی آفتاب طلوع می کند» از مرکز قم، تله فیلم «متین بانو» از مرکز قزوین، «دژ شوق» مرکز کهکیلویه و بویراحمد، فیلم داستانی «کی لهراس» مرکز کهکیلویه و بویر احمد، فیلم داستانی بلند «الیزابت» مرکز خراسان رضوی و فیلم داستانی کوتاه «نهست» مرکز کردستان هم طی این روزها روی آنتن شبکه های استانی می‌روند.
 
فاطمی با اشاره به تولیدات مستند مراکز ویژه دهه فجر امسال عنوان کرد: تولید مستند ۱۳ قسمتی «کارنامه» برای پخش از شبکه یک سیما و تولید و آماده‌سازی ۹۹ عنوان مستند ویژه انقلاب اسلامی به مدت ۴۳۱۸ دقیقه با موضوعاتی همچون وقایع انقلاب اسلامی، پرتره چهره‌های شاخص انقلابی استان‌ها، پیشرفت و عمران برآمده از انقلاب اسلامی در استان‌ها و نقش و حضور بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله این اقدامات هستند.
 
رئیس مرکز سیمای استان‌ها افزود: مستندهای تک قسمتی گوناگونی هم توسط مراکز مختلف تولید شده که طی این ایام پخش می شود و به مبارزه چهره های مختلف انقلاب می پردازد.
 
فاطمی به برنامه‌های ترکیبی سیمای مراکز برای دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: ۱۹۰۲ برنامه ترکیبی در حوزه‌های خانواده، صبحگاهی، شبانه، کودک و نوجوان، جنگ‌های شاد و میزگرد برای این ایام تدارک دیده شده است. همچنین شاهد تولید ۵۰ موشن‌گرافیک با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و بر اساس اسناد معتبر بین‌المللی و کتاب «گام تمدن‌ساز» برای پخش از شبکه‌های مختلف هستیم.
 
رئیس مرکز سیمای استان ها به پیش بینی تولید ۱۰۰ ساعت ویژه برنامه در صبح روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور اقشار مختلف در شهرهای مختلف استان برگزار می شود برنامک هایی از حضور ۴۱ ساله مردم در راهپیمایی های انقلاب روی آنتن می رود.
 
فاطمی در پایان به برگزاری جشنواره «شهید سلیمانی» در مرکز خوزستان با حضور برنامه‌سازان مراکز استانی و تولید برنامه در قالب های مختلف اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ علیرغم شیوع بیماری کرونا، بسیاری از فعالیت‌های رسانه‌ای اعم از تولید آثار نمایشی، مستند، پویانمایی، برنامه های ترکیبی و مسابقات تلویزیونی نه تنها متوقف نشدند بلکه سیمای مراکز تلاش کرد تا بهترین آثار خود را تولید کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها