يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت دربرابر خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان گوش شنوا دارد و رفع مشکلات و خواسته‌ های این عزیزان قطعا مورد توجه قرار می گیرد و برای ارتقا سطح خدمات به جامعه تحت پوشش، دولت و سازمان تامین اجتماعی از هیج کوششی دریغ نکرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در نشست با بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین افزود: از مشکلات و مسائل بازنشستگان و سایر اقشار جامعه اطلاع داریم و برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنیم.



وی با بیان اینکه تامین اجتماعی امانتدار دارایی های کارگران و بازنشستگان است و هدف نهایی این سازمان خدمت مطلوب به جامعه تحت پوشش است، تاکید کرد: در سازمان تامین اجتماعی باید درآمدها را درست وصول کنیم و منابع را نیز مدیریت کنیم و به گونه‌ای منابع را هزینه کنیم که بیشترین کمک پشتیبانی از جامعه تحت پوشش صورت گیرد.

سالاری گفت: پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقا خدمات به جامعه تحت پوشش استفاده می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در این مدت بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی از دولت را دریافت کرده‌ ایم و پرداخت این مطالبات گام بسیار مهمی برای بهبود شرایط تامین اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شکاف بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور محترم به زودی ترمیم می‌شود، گفت: ما نیاز به انجام متناسب سازی دیگری داریم و درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان نیز به جدیت و توجه به همه جوانب اقدامات لازم را انجام می دهیم .

سالاری در ادامه به اهمیت نقش شرکای اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: انسجام بین ما و شرکای اجتماعی قطعا منجر به بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال های گذشته پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد با تاخیر مواجه بود ولی در حال حاضر دفترچه درمانی تامین اجتماعی وجه نقد است و با استقرار نسخه الکترونیک، هزینه ها روزانه پرداخت می‌ شود.

وی گفت: هزینه اروتز و پروتز ۱۰ برابر افزایش یافته است و فرانشیز برای افراد بالای ۶۵ سال در همه بیمارستانهای دولتی صفر شد.

سالاری به موضوع سه جانبه گرایی نیز اشاره کرد و افزود: درباره سه جانبه گرایی لایحه دولت به مجلس رفته است و ما  هم پیگیر هستیم و از این موضوع حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت پرداخت تسهیلات به بازنشستگان از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است و در سال آینده نیز رشد می‌کند، گفت: بانک رفاه کارگران هم در همین زمینه نهایت همکاری را خواهد داشت.

وی از احداث دوساختمان جدید برای درمانگاههای تامین اجتماعی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: درباره کارگران ساختمانی پیشنهاد این سازمان در کمیسیون تخصصی مجلس تصویب شده و به زودی در دستور کار صحن علنی مجلس است و اگر تصویب شود مشکل کارگران ساختمانی حل خواهد شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین نیز در این نشست گفت: عملکرد دکتر سالاری نشان داد که مدیر توانمندی است و به مسائل بازنشستگان و بیمه شدگان رسیدگی می کند.

وی افزود: پرداخت منظم حقوق بازنشستگان و مطالبات مراکز طرف از اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در یکسال گذشته بوده است. همچنین متناسب سازی حقوق بازنشستگان بعد از ۱۲ سال با عزم و اراده دکتر سالاری محقق شد.

اسدی گفت: اعتبار وام بازنشستگان از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است که کار بزرگی است. در بخش خدمات غیرحضوری نیز شاهد انقلاب بزرگی هستیم.

وی خواستار توجه بیشتر سازمان تامین اجتماعی به مسائل بازنشستگان و توسعه خدمات درمانی در استان قزوین شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها