يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت:
مخبر بیان کرد: در زمینه تولید واکسن ایرانی کرونا کار به خوبی پیش می‌رود و بر اساس پیش‌بینی‌ها، ظرف ۱۵ روز آینده به تولید بین ۱.۵ تا ۳ میلیون دز در ماه خواهیم رسید. وی ادامه داد: برای رسیدن به تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دز واکسن کرونا در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برنامه‌ریزی شده و مشکل تولید این واکسن را حل خواهیم نمود.
به گزارش پایگاه 598، محمد مخبر در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مراحل تولید واکسن کرونا طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیشروی است و تاکنون به ۲۱ نفر تزریق شده و ۱۴ نفر دیگر نیز دو روز پیش مجوز تزریق گرفتند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان بهمن ماه فاز اول تست انسانی این واکسن به اتمام می‌رسد و  فاز دوم واکسن کرونای تولید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اسفندماه آغاز خواهد شد.

مخبر بیان کرد: در زمینه تولید واکسن ایرانی کرونا کار به خوبی پیش می‌رود و بر اساس پیش‌بینی‌ها، ظرف ۱۵ روز آینده به تولید بین ۱.۵ تا ۳ میلیون دز در ماه خواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دز واکسن کرونا در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برنامه‌ریزی شده و مشکل تولید این واکسن را حل خواهیم نمود.

مخبر در پایان بیان کرد: گلوگاه و مسیر دشوار در طی نمودن و تایید کردن مراحل تولید و آزمایش واکسن در بحث انسانی است و چون مسئله انسانی مطرح است نمی‌توان ریسک کرد و مدتی زمان نیاز دارد که باید کاملا و با دقت براساس همه محدودیت‌های انسانی مراحل پیش برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها