يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
شبکه اسکای نیوز به نقل از برخی منابع در دولت امریکا اعلام کرد که دولت جو بایدن از طریق برخی واسطه‌های اروپایی، بزودی ابتکار عملی را برای انجام گفت‌وگوهای مستقیم با تهران به جریان می‌اندازد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، اسکای نیوز به نقل از این منابع که «خواسته‌اند نامشان فاش نشود» نوشت: یک رویکرد جدید برای نزدیکی روابط وجود دارد که به‌دنبال تضمین توان بازدارندگی امریکا در منطقه و حل تنش با ایران است. این منابع می‌افزایند: این اقدامات با تماس‌های ایالات متحده با همپیمانانش در منطقه، بویژه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اسرائیل همراه خواهد بود و دیدار ژنرال کنت مک‌کنزی، فرمانده نیروهای مرکزی امریکا از منطقه در همین چارچوب است. مک‌کنزی اخیراً گفته که روابط بین امریکا و ایران در زمان جو بایدن در یک مرحله فرصت قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها