يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان ۱۴۰۰ برای همه نیروهای مشمول قانون تبصره ۱۰ ماده ۱۷ ردیف استخدامی گرفته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، قاسم احمدی‌لاشکی عصر امروز در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: حدود 88 هزار نیروی حق التدریس در بدنه آموزش و پرورش فعال هستند که تا کنون برای 25 هزار و 497 نفر ردیف استخدامی گرفته و به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

وی گفت: باقی این افراد نگران نباشند، در جلسه دو شب قبل با وزیر آموزش و پرورش، وی از مکاتبه با رئیس‌جمهور در این زمینه خبر داد. این نیروها نگران نباشند و تا پایان 1400 برای همه آنان ردیف استخدامی گرفته می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 540 هزار کلاس درس در کشور داریم که 110 هزار کلاس جدید باید ساخته شود.

وی بیان داشت: امسال با کمک مجلس و کمیسیون تلفیق  4 هزار و 500 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: در روستاها در قالب 30 درصد مشارکت خیران و 70 درصد مشارکت دولت و هم چنین در شهرها به صورت 50 درصد ساخت مدارس در دستور کار قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها