أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۵۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را رد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، کلیات لایحه بودجه سال 1400 با 99 رأی موافق و 148 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 261 آرای مأخوذه نمایندگان مجلس، رد شد.

بررسی لایحه بودجه سال 1400 در دستورکار امروز (سه‌شنبه 14 بهمن ماه) نمایندگان قرار داشت که پس از ارائه گزارش رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره مصوبات این کمیسیون و اظهارات 5 موافق و 5 مخالف لایحه بودجه و همچنین دفاع محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از لایحه سال آینده، کلیات آن به رأی نمایندگان گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه علنی روز چهارشنبه (19 آذر) لایحه بودجه سال 1400 کل کشور را به علی نیکزاد نایب‌رئیس قوه مقننه تقدیم کرده بود.

با رد شدن کلیات لایحه بودجه 1400، این لایحه به دولت عودت داده شده و پس از اصلاح، مجددا باید برای تصویب به مجلس شورای اسلامی برگردد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها