يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر گفت: روز ۲۳ بهمن ایرباس ایران‌ایر به لندن پرواز می‌کند تا بعد از ظهر همان روز تعدادی مسافر ایرانی را از لندن به تهران منتقل کند، مسافران باید تست منفی کرونا داشته باشند و یک هفته هم با هزینه شخصی در هتل فرودگاه امام قرنطینه شوند.

به گزارش پایگاه 598 ، حسین جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو درخواست وزارت خارجه مبنی بر تقاضای اتباع ایرانی در انگلستان برای بازگشت به ایران و پیرو جلسه روز ۱۴ بهمن‌ماه در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، این پرواز انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر ادامه داد: هواپیمای ایرباس ۳۳۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره پرواز ۷۱۰ در ساعت ۸:۲۵ به مقصد لندن پرواز می‌کند.

وی اظهار کرد: در مسیر رفت به لندن این پرواز مجاز به حمل مسافر طبق مقررات کشور انگلستان است.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر ادامه داد: این هواپیما در ساعت ۱۱:۱۵ در فرودگاه لندن به زمین می‌نشیند.

وی افزود: این هواپیما پس از مسافرگیری، با شماره پرواز ۷۱۱ در ساعت ۱۳:۱۰ به وقت محلی همان روز (پنجشنبه) از لندن پرواز می‌کند و به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) می‌آید.

جهانی تاکید کرد: مسافران بالای ۸ سال در فرودگاه لندن باید حتماً برای سوار شدن به پرواز ایران ایر تست منفی کرونا داشته باشند همچنین زمانی که هواپیما به تهران رسید مسافران باید یک هفته با هزینه شخصی در هتل فرودگاه امام خمینی (ره) قرنطینه باشند و پس از یک هفته تست کرونا از آنها انجام می‌شود که اگر منفی بود، می‌توانند از هتل خارج شوند.

وی گفت: اگر تست کرونای مسافران پس از اقامت یک هفته‌ای در هتل فرودگاه امام مجدداً مثبت شود، مدت زمان قرنطینه افزایش می‌یابد و هزینه استقرار در هتل و انجام تست کرونا برعهده مسافران است.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر با بیان اینکه همه مسافران این پرواز ایرانی هستند، گفت این پرواز با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت فوق‌العاده انجام می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها