أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
سایت زبان اردوی خبرگزاری حوزه های علمیه پاکستان به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه 598 ، مراسم افتتاح رسمی زبان اردوی خبرگزاری وفاق تایمز زیر نظر وفاق المدارس شیعه پاکستان (مرکز مدیریت حوزه های علمیه پاکستان) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی جمعی از علمای پاکستان همچنین با پیام جمعی از علما و رهبران دینی این کشور همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حضور محدود افراد در حوزه علمیه امام المنتظز قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن نقوی مدیر عامل خبرگزاری وفاق تایمز و حجت الاسلام والمسلمین اصغر علی سیفی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم افتتاحیه بودند.

در این مراسم تعدادی از علما و شخصیت های برجسته دینی از کشورهای پاکستان به این مراسم پیام های ویدئویی و مکتوب ارسال کردند که منتخبی از این پیام ها در مراسم پخش و قرائت شد.

علاقمندان به دنبال کردن اخبار خبرگزاری حوزه به زبان اردو در سراسر دنیا می توانند این اخبار را به نشانی wifaqtimes.com مشاهده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها