يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۷۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛
فهرست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی اعلام شده که حیدر بهاروند و برخی از اعضای هیات‌رئیسه فعلی این فدراسیون رد صلاحیت شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال دقایقی پیش اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات این فدراسیون در دهم اسفند را اعلام کرد. در این فهرست و در بخش ریاست، آجرلو، هاشمی، کریمی و عزیزی‌خادم تایید صلاحیت و حیدر بهاروند، سرپرست کنونی فدراسیون و رئیس سازمان لیگ رد صلاحیت شده است.

همچنین مهدی مهدوی کیا از جمله کسانی است که برخلاف شایعات، تایید صلاحیت شده و به عنوان نایب رئیس پیشنهادی علی کریمی در انتخابات شرکت خواهد کرد. فریدون اصفهانیان بعد از دو دوره حضور در هیات رئیسه، موفق به اخذ تاییدیه کمیته انتخابات نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها