يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۱۹۰ تومانی همراه بود. نرخ هر یورو نیز به ۳۰ هزار و ۴۳۰ تومان رسید.


به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۱۹۰ تومانی همراه بود. نرخ هر یورو نیز به ۳۰ هزار و ۴۳۰ تومان رسید.

قیمت فروش یورو نیز با افزایش ۸۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (سه شنبه) به ۳۰ هزار و ۴۳۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۶۷۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۹۳۰ تومان شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۹۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۵ هزار و ۳۴۹ تومان است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۱۴۱ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۴۴۲ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (سه شنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۹۴۵ تومان و هر دلار ۲۵ هزار و ۲۷۳ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه سنا روز کاری گذشته (سه شنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۶۹۹ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۲۷۷ تومان فروخته شد.

قیمت دلار که در هفته‌های گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده بود، در روزهای اخیر دوباره نوسان دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها