أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۱۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
یک رسانه سعودی، اخباری را در زمینه میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، سایت «گل» عربستان در گزارشی به کاندید‌اهای اصلی میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پرداخته است.

این رسانه سعودی مدعی شده عربستان گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه اول (الهلال عربستان- شباب الاهلی امارات- استقلال تاجیکستان- پلی آف بین الغرافه قطر - آلمالیق ازبکستان) است.

امارات گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه دوم که تراکتور در آن حضور دارد است. گروه سوم و چهارم که به ترتیب استقلال و فولاد (در صورت صعود فولاد) قرار دارند، به ادعای این رسانه سعودی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

گروه پنجم که پرسپولیس حضور دارد، ایران را به عنوان کاندیدای اصلی میزبانی اعلام کرد.

البته این رسانه سعودی در این گزارش اخبار ضد و نقیض زیادی را منتشر کرده است. چون در ابتدا قطر به صورت رسمی برای میزبانی اقدام نکرده است. در مرحله دوم این رسانه مدعی شده است که کنفدراسیون آسیا به قطری‌ها پیشنهاد داده تا تمام مرحله گروهی در غرب آسیا به میزبانی دوحه برگزار شود.

طبق گزارش‌های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا (دوشنبه) به صورت رسمی میزبان‌های مسابقات مرحله گروهی مشخص خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها