يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۱۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
مجموعه‌ تلویزیونی «نوروز رنگی» به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: مجموعه‌ تلویزیونی «نوروز رنگی» به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
 
«نوروز رنگی» سریال نوروز شبکه پنج سیما شد
 
 به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی در ژانر کمدی و اجتماعی و با گویش مشهدی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می‌شود.
 
«نوروز رنگی» در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.
 
رابعه اسکوبی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، علی مسعودی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها